
Una nova rebentada d’aigua ha afectat aquesta tarda la canonada d’impulsió que porta aigua als dipòstis municipals. La incidència s’ha produït a quarts de 5 de la tarda a la plaça Major, a l’alçada del número 8. Poc després tècnics de la companyia AGBAR es desplaçaven cap a a la zona.
Segons ha informat AGBAR, la rebentada no hauria d’afectar al subministrament d’aigua a la ciutadania, pel fet de tractar-se de la canonada que porta aigua als dipòsits. Tot i així, alguns usuaris de les xarxes socials asseguraven poc després de l’avaria que, en zones com Sant Lluís, no hi havia aigua corrent.
La incidència ha afectat a la mobilitat del carrer Major, que ha quedat tallat a l’alçada de Pompeu Fabra i fins a la plaça Major. L’aigua ha tingut afectació també als locals propers de la mateixa vorera, on ha calgut fer valoració dels danys.
Els tècnics han començat a reparar la rebentada, però des del consistori descartaven que fos reparada avui i que, probablement, els treballs s’allargaran també al llarg de demà dimecres.