URGENT

Augmenta l’atenció administrativa al CAP de Salut de Palafolls

Compartiu aquesta història

Des de ja fa unes setmanes l’ambulatori de Palafolls té més suport administratiu, especialment a la tarda.

Fins ara hi havia dues persones al matí i una a la tarda fent tasques administratives de suport al servei mèdic, però ara s’ha passat a dues persones durant tot el dia.

Aquest reforç administratiu ha fet millorar l’atenció telefònica als usuaris, una de les queixes recurrents dels palafollencs, que sovint veien impossible comunicar-se amb el centre sanitari per telèfon a l’hora de demanar cita mèdica o per resoldre dubtes.

Segons explica la Corporació de Salut del Maresme i la Selva, l’ens que gestiona els Hospitals de Blanes i Calella i els CAP de salut de la zona, ha explicat a aquesta emissora que amb la pandèmia de coronavirus es va incorporar al CAP de Palafolls la figura del gestor Covid, que s’encarregava de fer seguiment dels contactes estrets dels positius entre d’altres. Ara que aquesta figura ha desaparegut de l’atenció primària, la gestora covid que hi havia destinada a Palafolls s’ha incorporat definitivament a fer tasques administratives al centre.

D’altra banda, la Corporació també ha incorporat 11 facultatius com a residents als diferents centres sanitaris. D’aquests nous professionals, que estaran formant-se en els propers anys, n’hi ha un de medicina familiar i comunitària que està destinat a l’àrea bàsica que conformen els CAP de Palafolls i Malgrat.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit

Àmbits geogràfics