Durant l’últim mes, el 53,4% de la ciutadania ha seguit l’emissora, elevant la xifra de seguidors fins als 5.133. Ràdio Palafolls ha tingut un índex d’audiència 24 h del 21,9% i ha registrat un impacte publicitari de 1.071 persones.
Així ho constata el darrer estudi d’audiència dut a terme l’abril i el maig de 2023, entre la població palafollenca, per part de l’empresa Infortécnica. El mostreig s’ha fet mitjançant entrevistes, mitjans semblants i informació interactiva d’internet. S’han dut a terme un total de 320 entrevistes telefòniques a persones majors de 15 anys, residents a Palafolls, i l’error màxim sobre el total de la mostra és de prop del 6%, segons han apuntat els responsables de l’estudi.
Entre les conclusions de l’enquesta es desprèn que un 91,1% de la població coneix Ràdio Palafolls i que l’ha escoltat alguna vegada, que equival a un total de 8.757 persones.
Pel que fa al temps d’audiència diària que les persones dediquen a la ràdio, la població general destina prop de 20 minuts diaris, mentre que en el cas de les persones que segueixen l’emissora la xifra s’eleva fins als 33,9 minuts. Així mateix, un 15,7% dels enquestats van escoltar Ràdio Palafolls per últim cop aquell mateix dia; mentre que prop d’un 20% van fer-ho entre 2 i 7 dies abans, i un 18,5% va fer-ho entre la setmana i el mes anterior.
L’estudi també conclou que la major part de l’audiència de Ràdio Palafolls es concentra al matí, amb un 47%, mentre que un 45% dels oients l’escolten a la franja de la tarda i un 9% ho fa a la nit.
Finalment, un de cada 4 palafollencs escull aquesta emissora per informar-se del que passa al municipi (26,8%), per davant d’altres mitjans, com les xarxes socials, les publicacions en paper o les webs d’informació.