Per quart any consecutiu el parc aquàtic i delfinari de Palafolls ha volgut oferir preus especials d’entrada a les seves instal·lacions a les persones empadronades al nostre municipi.
Els descomptes són similars als d’anys anteriors i ofereixen la possibilitat d’entrar al parc amb una reducció de gairebé la meitat de la tarifa. Per exemple, l’entrada general d’adult aquest any costa 30€, mentre que amb el descompte ofert, els empadronats a Palafolls només pagaran 16€.
També s’instaurarà un abonament mensual, pel juny o juliol, que per 40€ als adults (és a dir 10€ més que el que costa una entrada general d’un dia), permet l’entrada al parc durant tot el mes sencer.
Els descomptes s’apliquen a entrades diàries, però també per abonaments de temporada, mensuals i segones visites i varien, segons l’edat.
Per accedir a aquests descomptes cal que les persones empadronades a Palafolls ho puguin demostrar amb un volant que ofereix l’Ajuntament a través d’un senzill tràmit en línia, en un enllaç que trobareu al web de RP, o també presencial a l’OAC, sempre amb cita prèvia.
Presentant el volant d’empadronament a la taquilla del parc, ja s’aplicarà el descompte previst en l’acord entre Marineland i l’Ajuntament de Palafolls.
El 2021, quan l’Ajuntament no va obrir la piscina municipal per reformar-la, l’Ajuntament va negociar amb Marineland l’aplicació de descomptes pels palafollencs, per tal que tinguessin una opció aquàtica més econòmica per substituir la piscina. Des de llavors, cada estiu s’ha pogut gaudir d’importants descomptes.