El Club Patí Palafolls torna a estar d’enhorabona. La Federació ha publicat recentment el llistat de les finalistes de Catalunya en la modalitat de Solo Dance, i un total de vuit patinadores de l’entitat local han aconseguit classificar-se per a la gran final. La cita competitiva se celebrarà a Vila-seca el cap de setmana del 6 i 7 de juny.
Des del club han destacat el gran mèrit d’aquesta fita, ja que les esportistes només practiquen aquesta modalitat específica un dia a la setmana al Palauet. Tot i el poc temps de dedicació exclusiva, l’entitat assegura que el Solo Dance està aportant molts beneficis tècnics a les patinadores en les seves competicions de lliure i de xou.
Concretament, les patinadores que participaran a la gran final són la Natalia Rodríguez, la Carla Ribas; l’Aina Cañizares; la Nayra Galan; la Judith Garriga; la Martina Roldàn; la Paula Jordà; i l’Ares Pozón.
El Club Patí Palafolls ha volgut felicitar públicament les patinadores, afirmant que per a l’entitat “ja són unes campiones”, i ha fet extensiu el reconeixement a tot l’equip tècnic, especialment a Paula Fontrodona, com a especialista en aquesta modalitat.



