Xerrada sobre els drets i deures dels consumidors a PLF.

Compartiu aquesta història

 

Demà al matí l’Ajuntament de PLF, amb la col·laboració de la Diputació de BCN, ha organitzat una xerrada informativa sobre el consum com a tema central.

A partir de 2/4 d’11 del matí la tècnica del departament de Salut Pública i Consum de la Diputació, Maria Jesús Cayuelas, explicarà quins són els drets i deures dels consumidors.

Entre d’altres explicarà les lleis que ens emparen com a usuaris i com a consumidors i qui és el codi del Consum.

També farà menció de les juntes arbitrals de consum i dels requisits necessaris per presentar una reclamació.

PLF disposa d’una oficina municipal de defensa i orientació dels consumidors. Es tracta d’un servei per ajudar a les persones consumidores i usuàries a defensar els seus drets per mitjà de la informació prèvia, l’assessorament i la recepció de reclamacions en matèria de consum.

És un servei municipal d’atenció directa i gratuïta a través del qual tots palafollencs poden sol·licitar informació sobre els problemes que puguin afectar-los com a consumidors i consumidores.

El servei està actiu al taulell d’informació de l’Ajuntament de PLF els divendres de 9 del matí a 2 del migdia.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.