L’Escola de Les Ferreries impulsa la XIX Setmana de l’Activitat Física i la Salut (SAFS)

Share on twitter
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

Com és habitual, l’Escola de Les Ferreries de Palafolls ha tornat a posar en marxa la Setmana de l’Activitat Física i la Salut (SAFS). Enguany l’escola arriba a la novena edició que es basa a oferir als nens i nenes del centre activitats relacionades amb la salut, l’activitat física, l’esport i la cura física del cos. Anna Miranda, cap d’estudis de Les Ferreries, ha assenyalat que l’objectiu de la iniciativa és reforçar els hàbits saludables. 

La celebració ha arrencat avui i s’estendrà fins al pròxim dimecres 21 de juny. Miranda ha aclarit que totes les activitats han estat organitzades per una comissió formada pels mestres especialistes d’educació física de l’escola.  

Tradicionalment, la Setmana de l’Activitat Física i la Salut es clausurava el dia anterior a la finalització de les classes a l’escola amb una gimcana de jocs d’aigua. Aquest any, a causa de l’estat de sequera i per consciència ecològica, després d’haver-ho consensuat amb l’Ajuntament, l’alumnat farà una sortida al parc aquàtic de Marineland en lloc de portar a terme la gimcana de jocs d’aigua, com a acte de cloenda de la SAFS.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit
Categories
Més ambits geogràfics

http://twitter.com/radiopalafolls