Les Festes de la Verneda continuen aquest cap de setmana a Malgrat de Mar

Foto: AjMalgrat
Share on twitter
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

L’Associació de Veïns de la Verneda de Malgrat de Mar ha preparat un seguit d’activitats aquest cap de setmana per celebrar les festes del barri. Totes les activitats compten amb la col·laboració de l’Ajuntament de Malgrat i es celebraran al Parc Francesc Macià.

La programació d’actes s’inicia avui mateix amb un berenar per a la gent gran a partir de les 19h, seguidament hi haurà actuacions de ball a càrrec de l’Escola Najma Dansa Bollywood i de l’Escola Dansamar fins a les 21h en què Ismael Toribio farà el pregó de les festes. Seguidament continuaran les actuacions de ball i musicals a càrrec de Suprema Line Dance i Chus i Núria. 

Demà dissabte, a les 18h Kuki fiestas dóna el tret de sortida a la jornada festiva amb animació infantil i pinyada de cares amb la participació d’alguns personatges Disney. A les 19h, els infants podran gaudir també de jocs infantils amb ‘El burro dels jocs’ i, tres quarts d’hora més tard, a les 19:45 s’oferirà una actuació musical infantil amb el grup Coloraines. 

Finalment, les actuacions de ball i música de Supama Line Dance i Damian Pola seran les encarregades de finalitzar la jornada de diumenge i, a la vegada, la celebració de les Festes de la Verneda.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit
Categories
Més ambits geogràfics

http://twitter.com/radiopalafolls